Kullanıcılara Özel Yeni Ve Pratik Uygulamalar
Yönetici olarak altınızda çalışan kadroda kimin üzerinde, hangi süreçte tamamlanması gereken ne kadar iş var gibi soruların yanıtını arıyor ve yoğunluk içinde bu gibi konuların takibini yapamıyorsanız İnsan Kaynakları Süreçleri sistemi tam da size göre bir uygulama. Detaylı bilgiyi
https://www.g-gsoft.com.tr/tr/ sayfalarından alabilirsiniz. İnsan Kaynakları Süreçleri sayesinde iş takibi yapabilir, istediğiniz kişiyi istediğiniz göreve atayabilir, yoğunluğu dengeleyebilir, müşteri ihtiyaçlarına göre arge faaliyetlerini sürdürebilirsiniz. PaperWork yazılım mühendisleri, bu alanlardaki kullanım kolaylığını yeniden tanımladı.
PaperWork Flow Uygulaması
Kullanıcılar genellikle eski ve klasik uygulamalara bağımlılık konusunda dirençlidir ve yeni uygulamalarla karşılaştıklarında ayak direrler. Ama Paperwork yazılımcıları kullanıcıların yeni uygulamalara giriş yapması konusunda olaya müşteri gözüyle bakarak en kolay nasıl kullanılır sorusuna yanıt bularak muhteşem çözümler üretiyor. Bu konuda PaperWork Work Flow uygulaması; doğrudan Outlook içerisine add in olarak yerleştirildi. Paperwork Outlook içerisindeki iş akışı uygulaması, web ara yüzü ile benzer özellikleri taşıyor. Yani PaperWork kullanıcıları sadece, Outlook uygulamasını kullanarak; iş akışı başlatabiliyor veya atanan görev işlemlerini kolayca tek uygulama üzerinden yapabiliyor. Sonuç olarak PaperWork kullanım kolaylığıyla insan kaynağının en verimli kullanılması, yönetilmesi ve finansal sonuçlarını doğrudan etkiliyor. Paperwork; işe alım, performans değerlendirme, izin takibi gibi tüm insan kaynakları süreçlerini bir bütün halinde ele alarak yatırıma dönüştürüyor. İK'ya özel çözümler ile tüm süreçler tek platformda birleştiriliyor ve organizasyon yapısı güçlendiriliyor. PaperWork Flow ile modüler yapıdaki zengin portföy çözümleri, web tabanlı seçenekler, hızlı ve etkin şekilde yönetilebilen Logo İK çözümleri sayesinde çalışanların memnuniyeti ve iş verimliliğini arttırılıyor.
G-gsoft.com.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder